Tutaj uzyskasz kompetentną poradę specjalistów z agencji reklamowej Kraków.
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się dystrybutorem, producentem czy usługodawcą, akcje reklamowe winny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednakże małe firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, stoisk targowych, ulotek bądź billboardów. Agencja marketingowa przygotuje też przyciągające, unikalne artykuły na stronę internetową firmy oraz zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.
Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, targów czy spotkań z klientami, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranego oraz wykwalifikowanego teamu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]