Szczegółowe informacje o tym, jak zatrudnić firmę SEO. Przekonaj się!
Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej samego Google.
Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym film
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak przykładowo Bing, Rambler czy Yandex, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, na ogół jest to niemożliwe bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i opublikowało krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Najistotniejsze cechy rzetelnej agencji SEO
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
- umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie i permanentny dostęp do statystyk strony,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone frazy.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą namacalne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.